2013. július 27., szombat

Köszöntő és a Prologós!

Kedves Olvasók!

Egy újabb bloggal jelentkezem mely nem lesz egy hétköznapi.Nagy szerepet fog benne játszani egy börtön, és egy gyilkosság is. Előre közlöm veletek hogy itt Zayn Malik NEM HÍRES(és nem ott él ahol egyébként élt). A kinézet nem tökéletes, de idővel majd az lesz! Oldalt fel tudtok iratkozni a blogra! Nem is húzom tovább az időt olvassátok a prológust!
ui: Ha tetszik vagy épp nem, nyugodtan írjátok meg!
                                           Prológus


Egy boldog családban éltem, és minden rendben volt velem, de rossz közegbe kerültem, ami teljesen megváltoztatott. Azelőtt egy visszahúzódó nem sok baráttal rendelkező lány voltam. Egyre rosszabb lettem, és egyre jobban nem érdekelt más engem int a drog és a pia. Mikor már nem volt pénzem semmiire se, egy ajánlatot kaptam, hogy öljem meg anyámat. Annyira, de annyira be voltam drogozva és annyira kellet újra hogy megtettem, de amint meghúztam a ravaszt, iszonyat nagy lelkiismeret-furdalás tört belém. Pár perc múlva lebuktam, és azonnal börtönbe csuktak. Az első két évbe minden héten elvonóra mentem hol összeismerkedtem Averyvel. Benne bíztam meg csak a börtönben, de utána áthelyeztek engem és egyedül maradtam.3 évet öltöttem el egy kicsiny cellában magányosan. De végre ma szabadulok, és teljesen új életet kezdhetek, és meg fogom fogadni, hogy a tetteknek súlya van.

xx:Sarah Smith

2 megjegyzés:

  1. Hát.....hol is kezdjem?
    Imádom, de tényleg. Nem sablonos, eredeti. Nagyon várom az első fejezetet.
    Benne vagy egy cserében? Vagy legalább elolvasod a blogomat?
    És ha elolvastad írsz egy kommentet. Ha nem az se gond.
    Szóval kíváncsian várom az első fejezetet,
    http://broken-piecess.blogspot.hu/

    VálaszTörlés